Coaching

Επίγνωση                                                                                            

Ο μαθητής αποφασίζει να κάνει το πρώτο βήμα. Με ευθύνη και εμπειρία στεκόμαστε δίπλα του και παρέχουμε χρήσιμες συμβουλές προκειμένου να αναγνωρίσει τις επιθυμίες και τις δυνατότητές του και τελικά να διαμορφώσει ρεαλιστικούς στόχους.

Υπευθυνότητα                                                                                      

Με σύστημα, διαμορφώνουμε κουλτούρα ατομικής επιλογής και ευθύνης. Ο μαθητής πρέπει πρώτα από όλα να αναλάβει την ευθύνη των αποφάσεών του, τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει. Σημασία έχει ο μαθητής να θέλει να προσπαθήσει.

Αυτοπεποίθηση                                                                                    

O μαθητής βρίσκει χώρο να εκφραστεί, να κάνει λάθη και να μάθει από αυτά. Η επίτευξη βραχυπρόθεσμων στόχων και η αξιολόγηση της προσπάθειας από έμπειρους καθηγητές, παίζει σημαντικό ρόλο στην ενθάρρυνσή του.

Αντιμετώπιση του άγχους                                                                                        

Τα λάθη είναι ευκαιρίες μάθησης. Τα τακτικά προσομοιωτικά διαγωνίσματα βοηθούν τον μαθητή να αντιληφθεί ποιες αποφάσεις του έρχονται σε συμφωνία με τους στόχους και σταδιακά σταματά να νιώθει το βάρος της αποτυχίας.

Εστίαση στη λύση                                                                                

Το πρόβλημα γίνεται διαχειρίσιμο όταν ο μαθητής δεν στέκεται στις δυσκολίες αλλά παραμένει προσηλωμένος στην λύση. Αντλεί ενέργεια από την μεθοδολογία και τις στρατηγικές επίλυσης που υπάρχουν στα ολοκληρωμένα διδακτικά πακέτα.

Πρόκληση                                                                                            

Μέσα σε ένα υποστηρικτικό, ενθαρρυντικό αλλά και αυστηρό περιβάλλον ο μαθητής στοχεύει όλο και ψηλότερα, καθιστώντας πιο εύκολη την επίτευξη του στόχου και πολύ πιθανόν και ακόμα ψηλότερα.

Δράση                                                                              

Ο μαθητής ανακαλύπτει νέες προοπτικές και δυνατότητες, έτσι οδηγείται σε νέα γνώση και περισσότερες επιλογές, οι οποίες με την σειρά τους οδηγούν σε επιθυμία για ανάληψη δράσης και βελτίωσης.